Купили ноутбук чи системний блок, а він з вами «не на одній хвилі»? Монітор не вписався в інтер’єр чи, можливо, швидкість не та, на яку ви розраховували? Спокійно! Обмін та повернення в PIX3L – це так само просто, як очистити кеш. Наш магазин ноутбуків б/у PIX3L зробив цей процес максимально зручним і комфортним, щоб ви ні на секунду не сумнівались у своєму виборі.
Обмін та повернення від магазину Піксель: вживана техніка – ваш спокій, наша відповідальність!
Компанія “PIX3L” здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» Ви можете вимагати обміну чи повернення купленого товару протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Перед тим, як повернути товар переконайтеся, що виконані наступні умови:
- Всі гарантійні пломби збережені.
- Товар повністю укомплектований.
- Зберігає свій початковий вигляд.
Деталі обміну: як це працює
Обираєте іншу модель чи товар? Нема питань! Можна обрати вживані ноутбуки та системні блоки з того ж ряду, або щось інше — вирішувати вам. Якщо бажаєте обміняти системний блок HP на більш дорожчий варіант від Dell — дамо реквізити для доплати. А якщо дешевший — повернемо різницю. Все чесно! Якщо ж ви міняєте бракований товар — ми оплачуємо доставку в обидві сторони. А от, якщо ноутбук dell та lenovo не мають жодних нарікань щодо якості, а придбаний системник працює як годинник, але ви вирішили, що хочете щось інше, то за доставку доведеться заплатити вам, але то вже такі дрібниці, правда?
Умови та порядок (процес) повернення / обміну товарів:
Обов'язково повідомте нас про свій намір обміняти / повернути товар, зателефонувавши за номером, який вказаний в розділі "Контактна інформація": (096)734 4307 .
Ми приймаємо на повернення / обмін вироби в початковому стані в упаковці та всіма супутніми аксесуарами, які йшли у комплекті.
Після узгодження усіх деталей Вам надається адреса (місто, номер відділення НП та контактні данні отримувача) куди надсилати товар.
Після отримання нами виробу на обмін / повернення, наші спеціалісти ретельно перевіряють стан товару, комплектацію, наявність технічних гарантійних пломб.
Після перевірки стану товару, Вам зателефонує наш менеджер для оформлення повернення коштів або обміну на новий / альтернативний товар.
Якщо Ви бажаєте саме повернути товар та отримати назад кошти, Вам необхідно надати нам реквізити свого рахунку, та протягом 1-2 робочих днів ми перерахуємо Вам кошти.
Перед відправкою товару на обмін / повернення переконайтесь що:
Товар повністю укомплектований, зберігає свій початковий стан, а також не порушені гарантійні наліпки (пломби).
Обов’язково упакуйте товар аби він надійно був зафіксованим у коробці.
Умови повернення товарів належної якості
Якщо Вам не сподобався товар - не хвилюйтесь, ми його можемо обміняти або прийняти повернення без будь-яких ускладнень впродовж 14 днів.
До товарів належної якості відносяться усі товари які:
- Збережений початковий вигляд
- Присутня упаковка, яка йшла з товаром
- Присутня повна комплектація
Увага! Обов'язково на пошті при отриманні товару оглядайте товар та переконайтесь:
- Що Ви отримали саме той товар, який замовляли, у зазначеній кількості, у потрібному кольорі, тощо.
- У відсутності механічних пошкоджень, які не були вам попередньо зазначені і тому подібне.
Якщо після отримання товару Ви виявили пошкодження/брак товару, які не були попередньо обговорені, Ви маєте право повернути або обміняти товар.
Необхідно зателефонувати за номером, який вказаний в розділі "Контактна інформація": (096)734 4307 та повідомити про несправність/пошкодження товару, а далі діяти за інструкцією "Умови та порядок (процес) повернення /обміну товарів", яка прописана вище.
Яка сторона покриває транспортні витрати на повернення товару:
- У разі, якщо Ви повертаєте/обмінюєте якісний товар, який Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром, тощо. То в такому випадку доставку на повернення оплачуєте Ви.
- Якщо покупець повертає товар неналежної якості (пошкоджений або бракований), то усі витрати пов'язані із вартістю послуг з доставки (Нової Пошти), повністю покриває інтернет-магазин PIX3L.
Терміни та умови повернення коштів:
Після отримання та огляду товару нашими фахівцями, протягом 1-2 робочих днів клієнту будуть повернені кошти на його рахунок.
Повернення грошей здійснюється шляхом зарахування коштів на рахунок клієнта. Для цього надайте менеджеру необхідні реквізити .
Товари, які підлягають або не підлягають обміну/поверненню:
На нашому сайті абсолютно усі товари підлягають обміну або поверненню. Ми свідомо підходимо до цього питання та добре розуміємо, що в кожного покупця є свої вподобання та очікування від того чи іншого товару. Тому протягом 14 днів, кожен покупець має право та можливість повернути або обміняти товар на інший.
Деталі обміну товару:
У випадку якщо Ви хочете обміняти придбаний товар на інший, згідно із Законом України, ми надаємо Вам можливість обрати товар з того самого модельного ряду, або ж інший товар виходячи з Ваших побажань. Якщо Ви обрали дорожчий товар, Вам будуть надані реквізити для доплати. Якщо Ви обрали на обмін трішки дешевший товар, то різницю Вам буде повернено на рахунок. Якщо Ви хочете обміняти бракований товар, доставку в обидві сторони оплачуємо ми. Якщо ж ви міняєте якісний товар, за доставку платите Ви.